1298 ,- KR IGJEN TIL FRI FRAKT!

Stort utvalg
Rask levering
Alt på Lager
Til kassen
Totalt: 0

Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Retur og Reklamasjon

 

 

Her finner du informasjon om Retur og Reklamasjon

 

Hvis du angrer på et kjøp hos oss, er det angrerettloven som gjelder. Vi ønsker at håndteringen skal være så enkel som mulig for deg som kunde.

Angreretten gjelder i 14 dager fra mottatt vare.

Noen varer er unntatt fra angreretten grunnet hygiene. Her må forsegling være intakt. Gjelder undertøy, brystpumper og andre hygiene produkter.

 

Vi anbefaler å ta godt vare på originalemballasjen hvis man ønsker å returnere varen.

Ved benyttelse av angrerett på pakketilbud må hele pakken returneres.

 

Slik benytter du angreretten:

  1. Vi gjør oppmerksom på at kunden dekker returkostnader ved benyttelse av angrerett.
  2. Kjøp en returetikett fra denne siden.
    Klikk på "Returner med returkode", og skriv inn kode 1337. Etiketten må
    skrives ut og festes på emballasjen. Husk å noter ditt ordrenr eller saksnr i referansefelt. 
  3. Lever inn pakken på ditt nærmeste PostNord servicepunkt. Alle returer må sendes tilbake til oss med PostNord.
  4. Du kan også velge å returnere til pick-up-point

 

Slik returnerer du ved reklamasjon:

Dersom du har vært uheldig at noe har gått galt med en vare kjøpt hos oss ønsker vi at du tar kontakt pr e-post med en utfyllende feilbeskrivelse, Serienummer på produktet og bilder/video av det du opplever.

Vi vil da løse saken for deg i samarbeid med vår leverandør.

Behandlingstiden vil variere fra sak til sak, og avhengig av leverandør og hva som er feil med produktet.

Vi vil selvfølgelig prøve å få løst saken for deg så raskt som mulig, men en behandlingstid på 1-2 uker er ikke unormalt. Vi vil holde deg løpende oppdatert om informasjon om din sak.

Utlånsprodukter er tilgjengelig i noen kategorier.

Kontakt kundesenter på epost: Kundesenter@rudo.no 

 

Varer som leveres inn som reklamasjon, men hvor feilen skyldes mangel på vedlikehold vil bli belastet med servicegebyr. 

Servicesatser: 590,- pr time (150,- pr påbegynt time etter det)

Varer som leveres inn på reklamasjon, men hvor det er skyldes fysisk skade vil bli kontaktet for prisoverslag for reparasjon. I tilfeller der det ikke er mulig med reparasjon vil det forekomme servicegebyr på 450,-.

 

Uavhentet pakke:

Hvis du ikke har hentet din pakke vil den returneres til oss. Når ordren kommer tilbake som uavhentet vil den bli kreditert og varene lagt tilbake på lager. Vi vil trekke av for uavhentet gebyr pålydende kr. 450, for å dekke våre håndteringskostnader.