Stort utvalg
Rask levering
Pickup points
Til kassen
Totalt: 0
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter

Vi anbefaler

Til kassen
Total: 0,-

Retur

Informasjon om Retur og Reklamasjon:

For kjøp av varer under black week og i desember er det utvidet Angrerett frem til 10/1-21.

Angrerett:

Hvis du angrer på et kjøp hos oss, er det angrerettloven som gjelder. Vi ønsker at håndteringen skal være så enkel som mulig.

Logg deg inn på din side og registrer en retur på den ordren og de varene det gjelder.

Du vil da få en ferdig returetikett du kan printe ut. Den kan lastes ned fra nettsiden og du får den tilsendt på mail.

 

Noen varer er unntatt fra angreretten grunnet hygiene. Her må forsegling være intakt. Gjelder undertøy, brystpumper og andre hygiene produkter.

Vi anbefaler å ta godt vare på originalemballasjen hvis man ønsker å returnere varen.

Ved benyttelse av angrerett på pakketilbud må hele pakken returneres.

 

Q&A:

Hvordan angrer jeg før ordren er sendt fra Rudo.no sitt lager?

Kontakt vårt kundesenter på epost eller telefon så raskt som mulig for å få stoppet din ordre.

Hvordan angrer jeg før ordren er hentet på utleveringsstedet?

Kontakt vårt kundesenter på epost eller telefon så raskt som mulig for å få snudd din ordre tilbake til oss. Du behøver ikke å foreta deg noe mot utleveringsstedet. Når ordren kommer tilbake til oss vil den bli kreditert, men frakt begge veier blir trukket fra beløpet som krediteres.

Hvordan angrer jeg etter ordren er hentet?

Logg deg inn på din side hos oss og registrer retur på det produktet det gjelder. Print ut returetikett og send varen tilbake til oss. Når ordren kommer tilbake til oss vil den bli kreditert, men frakt begge veier blir trukket fra beløpet som krediteres.


Hvilken adresse skal varen returneres til?

Rudo.no

Fokserødveien 32

3241 Sandefjord

 

Hvordan får jeg pengene tilbake?

Ditt tilgodehavende av kjøpet vil bli kreditert og tilbakeført alt etter hvilken betalingsmåte som er benyttet.

 

Uavhentet pakke:

Dersom du ikke henter ordren og forholder deg ellers helt passiv, vil du da ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven og mister da retten til å gå fra avtalen.

Når ordren kommer tilbake som uavhentet vil den bli kreditert og varene lagt tilbake på lager. Vi vil trekke av for porto to veier, pluss uavhentet gebyr pålydende kr. 149, for å dekke våre håndteringskostnader.

 

Reklamasjon:

Dersom du har vært uheldig at noe har gått galt med en vare kjøpt hos oss ønsker vi at du tar kontakt pr epost med en utfyllende feilbeskrivelse, Serienummer på produktet og bilder/video av det du opplever. Vi vil da løse saken for deg i samarbeid med vår leverandør.

Behandlingstiden vil variere fra sak til sak og avhengig av leverandør og hva som er feil med produktet.

Vi vil selvfølgelig prøve å få løst saken for deg så raskt som mulig, men en behandlingstid på 1-2 uker er ikke unormalt. Vi vil holde deg løpende oppdatert om informasjon om din sak.

 

Kontakt kundesenter på epost: Kundesenter@rudo.no

 

 

Bytte av varer:

Du kan bytte din vare i en av våre butikker om det er ønskelig. Men det er dessverre ikke mulig å benytte angrerett og få penger tilbake for et kjøp gjort i vår nettbutikk i en av våre butikker. Dette må du ta direkte med nettbutikken, se informasjon høyere opp på denne siden.  

Produktet du valgte er lagt i handlekurven