Til kassen
Totalt: 0
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter

Vi anbefaler

Til kassen
Total: 0,-

Retur

 

Her finner du informasjon om Retur og Reklamasjon

 

Hvis du angrer på et kjøp hos oss, er det angrerettloven som gjelder. Vi ønsker at håndteringen skal være så enkel som mulig for deg som kunde.

Angreretten gjelder i 14 dager fra mottatt vare.

Noen varer er unntatt fra angreretten grunnet hygiene. Her må forsegling være intakt. Gjelder undertøy, brystpumper og andre hygiene produkter.

 

Vi anbefaler å ta godt vare på originalemballasjen hvis man ønsker å returnere varen.

Ved benyttelse av angrerett på pakketilbud må hele pakken returneres.

 

Slik benytter du angreretten:

  1. Logg deg inn på din side og registrer din retur på den ordren og de varene det gjelder.
  2. En ferdig returetikett er da klar til å printes ut. Den kan lastes ned på nettsiden, men du får den også på e-post.
  3. Returkostnad er kr 79 og trekkes fra beløpet som tilbakebetales.
  4. Lever inn pakken på ditt nærmeste PostNord servicepunkt. Alle returer må sendes tilbake til oss med PostNord.
  5. Du kan også velge å returnere til nærmeste pick-up-point.

 


Slik bytter du vare på nett:

    1. Kjøp ny vare på Rudo.no (Fri retur ved bytte i annen størrelse eller annen vare.)
    2. Meld inn din retur ved å Logge deg inn på din side og registrere din retur på den ordren og de varene det gjelder (Husk å oppgi din nye ordre).
    3. En ferdig returetikett er da klar til å printes ut. Den kan lastes ned på nettsiden, men du får den også på e-post
    4. Legg ved ordreinformasjon og ditt nye ordrenr i pakken før sending.
    5. Lever inn pakken på ditt nærmeste PostNord servicepunkt. Alle returer må sendes tilbake til oss med PostNord.
    6. Eller du kan returnere til nærmeste pick-up-point.
    7. Når returen din ankommer vår returavdeling vil de behandle din sak som angrefrist.

 

 

Slik returnerer du ved reklamasjon:

Dersom du har vært uheldig at noe har gått galt med en vare kjøpt hos oss ønsker vi at du tar kontakt pr e-post med en utfyllende feilbeskrivelse, Serienummer på produktet og bilder/video av det du opplever.

Vi vil da løse saken for deg i samarbeid med vår leverandør.

Behandlingstiden vil variere fra sak til sak, og avhengig av leverandør og hva som er feil med produktet.

Vi vil selvfølgelig prøve å få løst saken for deg så raskt som mulig, men en behandlingstid på 1-2 uker er ikke unormalt. Vi vil holde deg løpende oppdatert om informasjon om din sak.

Utlånsprodukter er tilgjengelig i noen kategorier.

Kontakt kundesenter på epost: Kundesenter@rudo.no 

 

 

Uavhentet pakke:

Hvis du ikke har hentet din pakke vil den returneres til oss. Når ordren kommer tilbake som uavhentet vil den bli kreditert og varene lagt tilbake på lager. Vi vil trekke av for uavhentet gebyr pålydende kr. 149, for å dekke våre håndteringskostnader.

 

Produktet du valgte er lagt i handlekurven