1298 ,- KR IGJEN TIL FRI FRAKT!

Stort utvalg

Rask levering

Pickup points

Til kassen
Totalt: 0
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Infosenter

Kontakt oss

Vi hjelper deg med å finne det du trenger i jungelen av babyutstyr
Åpningstid på telefon Mandag til Fredag kl.10-15 22522252
Send oss gjerne en henvendelse og vi besvarer deg så fort vi kan
Send epost

Noe annet du lurer på - Her kan du finne svaret

 

 

Retur og angrerett

Hvordan returnerer man varer?

 

Hvis du angrer på et kjøp hos oss, er det angrerettloven som gjelder. Vi ønsker at håndteringen skal være så enkel som mulig for deg som kunde.

Angreretten gjelder i 14 dager fra mottatt vare.

Noen varer er unntatt fra angreretten grunnet hygiene. Her må forsegling være intakt. Gjelder undertøy, brystpumper og andre hygiene produkter.

 

Vi anbefaler å ta godt vare på originalemballasjen hvis man ønsker å returnere varen.

Ved benyttelse av angrerett på pakketilbud må hele pakken returneres.

 

Slik benytter du angreretten:

  1. Logg deg inn på din side og registrer din retur på den ordren og de varene det gjelder.
  2. Vi gjør oppmerksom på at kunden dekker returporto ved benyttelse av angrerett. Etter returregistrering får du opp link hvor du kan kjøpe en returetikett. Denne skrives ut og festes på emballasjen.
  3. Lever inn pakken på ditt nærmeste PostNord servicepunkt. Alle returer må sendes tilbake til oss med PostNord.
  4. Du kan også velge å returnere til nærmeste pick-up-point.

 

Må jeg betale frakt selv hvis jeg skal returnere en vare?

 

Ja, dersom du angrer må du selv betale frakt tilbake til oss. Logg deg inn på din side, registrer returen og du vil få mulighet til å kjøpe returetikett der. 

 

Kan jeg returnere en vare som er kjøpt i nettbutikken til en av de fysiske butikkene?

Ja, det kan du. De vil hjelpe deg med bytte eller pengene tilbake.

 Hvordan angrer jeg før ordren er sendt fra Rudo.no sitt lager?

 Kontakt vårt kundesenter på epost eller telefon så raskt som mulig, og de vil hjelpe deg å stoppe den ordre før utsendelse. 

Hvordan angrer jeg før ordren er hentet på et pick up point ?

 Kontakt vårt kundesenter på epost eller telefon så raskt som mulig for å få snudd din ordre tilbake til oss. Du behøver ikke foreta deg noe mot utleveringsstedet. Når ordre kommer tilbake til oss vil den bli refundert. 

Hvordan angrer jeg etter at ordren er hentet ?

Logg deg inn på din side hos oss og registrer retur på det produktet det gjelder. Opprett returetikett, fest på varen og send varen tilbake til oss. Når ordre kommer tilbake til oss vil den bli refundert eksludert porto. 

Frakt og levering

Når sendes pakken min?

Vi sender din pakke fra oss i løpet av 1-3 dager fra mottatt ordre.

Har dere Klikk og hent?

Du kan bestille hvilke som helst produkt og hente det på lageret vårt i Sandefjord. Du vil få dette valget opp som fraktalternativ. Hvis du ikke ser det under fraktalternativene, så er det mulig du bor litt langt unna. Dersom du fortsatt ønsker å hente i Sandefjord, så kan du endre postadressen til 3241. Du vil da få opp dette valget. Vi har åpent mandag til fredag mellom kl. 08-15.30.

Adresse: Fokserødveien 32, 3241 Sandefjord

 

Hva koster frakten?

 

Vi har fast frakt på 999,- for mypack eller 229,- for hjemlevering. Eller du kan benytte et av våre pick up point til 0,-

Jeg har ikke mottatt pakken min?

 

Ta kontakt med vår kundeservice og de vil hjelpe deg med å finne ut av hva som har skjedd med din pakke.

Hvor kansellerer jeg en bestilling?

 

Du tar kontakt med vår kundeservice, gjerne via epost (kundesenter@rudo.no) eller messenger.

Hvor lang leveringstid har dere?

 

Fra varen er sendt tar det 1 til 5 dager frem til deg, avhengig av hvor i Norge du holder til.

 

Kan jeg spore pakken fra dere?

 

Du kan også spore pakken via "Min Side".

 

Sender dere til utlandet?

 

Nei, det gjør vi dessverre ikke.

Betaling og gjennomføring av kjøp

Jeg har handlet med Klarna, Når kommer faktura?

 

Din faktura sendes til deg kort tid etter ordren er markert som sendt fra oss.

Rabattkoden fungerer ikke?

Ta kontakt med vår kundeservice og de vil kunne hjelpe deg med dette.

Kan man legge til varer i eksisterende ordre?

 

Nei, dessverre har vi ikke mulighet til å legge på varer. Men legg gjerne en ny ordre på det du har glemt og ta deretter kontakt med kundeservice, de hjelper deg med frakten og sammenstilling av dine ordre.

Jeg får ikke fullført kjøpet på Easygrow Nord og Leaf pose?

 

Disse varene selges kun i våre fysiske butikker.

Er det samme rabatter i butikk som i nettbutikken?

 

Ja, om det ikke er merket med kun i butikk eller kun på nett

Tilbyr dere prismatch?

 

Vi tilbyr dessverre ikke prismatch.

Har dere tvilling rabatt?

Ja, det har vi. Kontakt vårt kundesenter og de vil hjelpe deg med rabattkode.

Fysiske butikker og pick-up-points 

Har dere fysiske butikker og hvor?

 

Vi har 2 fysiske butikker. Den ene ligger i Oslo i Ullevålsveien 7 og den andre ligger på Strømmen i Strømsveien 65.

 

Når vet jeg at varen min har kommet til Pick Up Point/butikk?

 

Du vil motta en SMS fra utleveringsstedet så fort pakken er klar for å hentes.

Kan vi få reparert barnevogn i butikken deres selv om vi ikke har kjøpt den hos dere?

 

Ja, det kan du. Pris blir avgjort utfra hva som må repareres og deler som må byttes.

 

Bedrift og barnehager

Hvordan bestiller jeg til en bedrift/barnehage?

 

Send e-post til kundesenter@rudo.no , de vil hjelpe deg videre.

 

Samarbeid

Jeg driver en Instagram konto og ønsker å gjøre et samarbeid med dere

 

Send en epost til samarbeid@rudo.no